Kompleksowe pakiety opieki medycznej

Pakiety i abonamenty medyczne

Dziś zadbaj o zdrowie

byś nie musiał o nim marzyć

Gdy będziesz w niemocy.

~ Pliniusz Starszy

Prywatna opieka medyczna w Polsce cieszy się coraz większą popularnością, sukcesywnie wypierając publiczny system opieki zdrowotnej. Coraz więcej ludzi decyduje się na zakup prywatnej formy ubezpieczenia zdrowotnego, jaką jest Abonament / Pakiet Medyczny. Szczególny przyrost liczby ubezpieczonych odnotowuje się w segmencie Abonamentów Medycznych dla osób indywidualnych. Najczęstszą przyczyną zakupu tej formy ubezpieczenia prywatnego jest utrudniony dostęp do specjalistycznych konsultacji lekarskich i badań diagnostycznych, oraz niski poziom świadczonych usług. Abonamentowa opieka zdrowotna daje możliwość korzystania  ze wszystkich dobrodziejstw prywatnej opieki medycznej, w szczególności:

  • nielimitowanych konsultacji lekarskich wielu specjalizacji,
  • szybszy i prostszy dostęp do usług medycznych wykorzystujących certyfikowany sprzęt najwyższej jakości,
  • szeroki wachlarz badań laboru i diagnostyki,
  • szczepienia, zabiegi ambulatoryjne i pielęgniarskie,
  • rehabilitację,
  • usługi stomatologiczne.

Abonamenty medyczne zwane również Pakietami Medycznymi są dostosowywane do indywidualnych potrzeb pacjentów, ich wieku, płci i preferencji. Dają również możliwość otoczenia opieką medyczną całych rodzin pacjenta. Łatwa dostępność do szerokiej gamy usług medycznych i zminimalizowanie procedury biurokracyjnej niejednokrotnie decyduje o tym, że bardzo chętnie sięgamy po tą gałąź prywatnej opieki medycznej w Polsce. Już ponad 1,4 mln osób  skorzystało z tej formy prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Pakietów Medycznych Donum.

Standardy dostępności:

  • Dostęp do internisty/lekarza rodzinnego/pediatry do 24 godzin
  • Dostęp do lekarza specjalisty do 5 dni roboczych
  • Dostęp do diagnostyki do 5 dni roboczych

Sposoby rejestracji świadczeń:

Pacjent może korzystać ze świadczeń opieki zdrowotnej za pomocą Telefonicznego Centrum Obsługi Pacjenta, które jest do dyspozycji 24h/dobę 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

  • 801-033-200 z telefonów stacjonarnych
  • 58- 755-95-99 z telefonów komórkowych

W przypadku umawiania diagnostyki obrazowej (rtg, usg) pacjent po otrzymaniu zlecenia wystawionego przez lekarza jednego z Centrów Medycznych jest zoobowiązany na prośbę konsultanta o przesłanie takiego skierowania za pośrednictwem strony internetowej lub faxem na numer: 58 775 18 89. Skierowania na badania laboratoryjne i diagnostykę są ważne 3 miesiące

Procedura reklamacyjna

W przypadku reklamacji sposobu wykonania Świadczenia Pacjent proszony jest o wysłanie wiadomości email .O zajętym stanowisku klient jest informowany drogą elektroniczną z podaniem uzasadnienia decyzji. Działania związane z reklamacją muszą zostać zakończone w terminie 14 dni roboczych liczonym od dnia zgłoszenia reklamacji przez klienta do pracownika Działu Reklamacji i Kontroli Jakości. Reklamacje pilne rozpatrywane są niezwłocznie.

Powrót na górę